A JÖVŐD a kezedben van!

Szeretnél BIO termékeket használni és közben pénzt is keresni?

REGISZTRÁCIÓ

Milyen feltételei vannak a regisztrációnak? 

18.életév betöltése és olyan cím megjelölése, amely országban van kiszállítás.Ezek listáját a regisztrációs felület kínálja.

Társul-e bármilyen költséggel vagy kötelezettséggel a regisztráció?A felhasználói fiók létrehozása díj - és kötelezettség mentes, nem társul havi rendelési kötelezettséggelés minimális rendelési értékkel.Amennyiben valaki 30 napig nem ad le rendelést, fiókja törlésre kerül.A rendeléseel már aktivált felhasználói fiók 12 hónap inaktivitás után kerül törlésre, azaz elegendő évente egyszer vásárolni ahhoz, hogy a 20% partneri kedvezmény megmaradjon.

Mi a különbség a vásárlóként és a partnerként létrehozott felhasználói fiókok között?

Vásárlóként kiskereskedelmi (katalógus) áron lehet rendelni, míg partnerként már az első vásárláskor minimum 20 % törzsvásárlói kedvezménnyel, amely társul exkluzív ajánlatokkal, számos további juttatással.Partnerként lehetőség van nem csak a jóváírások levásárlására, de a kifizetésre is.

Bejelentkezést követően katalógus árakat látok, azonban szeretnék kedvezményesen rendelni.Módosítható a felhasználói fiókom típusa?

A partneriregisztrációhoz néhány további információra van szükség, ezek megküldésével módosítható a már létrehozott vásárlói fiók:

- cím

- születési dátum

- telefonszám

- személyi igazolvány szám

Ezen adatok saját névvel és Life Care azonosítóval el kell küldeni az office@life-care.hu címre a profil módosítást kérve.

 

VÁSÁRLÁS

A regisztrációt követően mennyi idővel kell vásárolnom?

A 30 napnál régebb, inaktív felhasználói fiókok kerülnek törlésre, így bőven van idő az első rendelés összeállítására.

Milyen értékben kell rendelni?Nincs minimális rendelési érték, azonban 9.900.-Ft értékhatárra érdemes figyelni.Ezt meghaladó kosár értéknél jelennek meg az üdvözlő ajándékok, az akciók jelentős hányada és efelett a Life Care átvállalja az 1.600 forintos futár díjat.

Milyen szállítási költséggel kell számolni?

9.900 Ft értékhatár átlépésével díjmentes a kiszállítás.774 forintos rendelés feldolgozási, logisztikai költség merül fel, amelyet a Life Care minimum 20.000 forintos rendelés esetén szintén elenged.

Mennyi idő a kiszállítás?

A rendelés feldolgozását követően jellemzően a második munkanapon megtörténik a kézbesítés.A délelőtt megrendelt küldemények szinte bizonyosan még aznap elindulnak, a 13 óra utáni rendelések nagy eséllyel a következő munkanap kerülnek csomagolásra és indulnak útnak.

Elrontottam a rendelésem, kihagytam valamit a kosaramból.

A leadott rendelések között ellenőrizhető a kosár tartalma.Ha hiányol terméket, ajándékot, a sor végén található X ikonnal törölheted a rendelésedet a vásárlástól számított 10 percen belül.

Bankkártyás fizetési opciót választottam, de nem sikerült a tranzakció.Mit tehetek?

Lehetőség van banki átutalással fizetni a rendelések menüpont alatt látható összeget:

IBAN HUF: HU40 11735005-20544595-00000000

Az utalás közleményéhez add meg Life Care azonosítódat és a rendelés számot. ( Jó tudni, hogy e esetben a forgalom illetve annak jutaléka csak az összeg jóváírását követően kerül elszámolásra, ellentétben az utánvétes vásárlással, ahol ez azonnal megtörténik.)

GARANCIA

Mennyi időm van, hogy érvényesítsem az elégedettségi garanciát?

A csomag kézhezvételétől számított 30 napig lehet jelezni, ha nem azt kapod a terméktől, amire számítottál.

Hogyan kelle jeleznem a problémát?

Írásban, a vásárló nevével, Life Care azonosítójával és a rendelés számmal kell küldeni emailt az office@life-care.hu címre.

A szállításkor sérült a csomag illetve a termék. Mit tegyek?

Fényképezd le és csatold a leveledhez ( office@life-care.hu) a vásárlói névvel, Life Care azonosítóval és rendelés számmal.A cég újra küldi az érintett terméke(ke)t.

Hova kell visszaküldeni a terméket?

Sehova, a termék visszajuttatásáról a Life Care gondoskodik, a futár megy érte, jelentkezik nálad, így nem merül fel postaköltség.Nincs más dolgod, mint a vissza-szállításhoz készítsd elő a csomagot, dobozold be az érintett terméke(ke)t.Megcímezned nem kell, a csomagot a futár már előre nyomtatott címkével látja el és indítja útnak a központba.Amint a csomag visszaért Temesvárra, a Life Care indítja a csere terméket vagy igény esetén a termék ára levásárolható egyenlegként jelenik meg a webáruházban.

KEDVEZMÉNYEK

Mikortól vagyok jogosult törzsvásárlói kedvezményre?

Már az első rendeléstől.A partneri fiók létrehozását követően azonnal, már a kedvezményes áron rakhatóak kosárba a termékek.Az ajándékok és kedvezményes termékek jelentős része a rendelési felület 3.pontjában, egy akciós modulban jelennek meg, ezen listából lehet válogatni.

Hogyan növelhető a vásárlási kedvezmény?

A hűségprogramban történő aktiválást követően automatikusan, hónapról-hónapra nő a 20% kedvezmény, amely a 6.hónapban éri el a 24%-ot.Amennyiben egy hónapban nincs rendelés, ez visszaesik 20%-ra.

Mennyit vásárolhatok le a óváírt egyenlegemből?

Akár az összes jóváírás elkölthető termékekre.A szabály, hogy a fizetendő összeget legfeljebb 50%-kal csökkenthetjük az egyenlegünkből.Például 24% partneri kedvezmény esetén a maradék 76% fele jutalékból finanszírozható, azaz csak a maradék 38%-ot kell a csomagért megfizetni.

JÓVÁÍRÁS

Mi után jának a pontok?

Minden termék rendelkezik pontértékkel, ezek bejelentkezést követően láthatóak a termék oldalakon és a kosárnál is.

Hol követhetem nyomon, mennyi pontot gyüjtöttem?

Bejelentkezést követően a "Saját Iroda" menüpont alatt követhetőek nyomon az adott hónapban aforgalmak.A kimutatás naponta többször frissülve mutatja a pontokat, melyeket automatikusan levásárolható illetve kifizethető forintra konvertál.

Hogy lehetséges, hogy akkor is kapok jóváírásokat, amikor nem is vásároltam?

Nem csak a saját vásárlások alkalmával számíthatsz jóváírásokra.Azok is, akik a közreműködéseddel hozták létre saját felhasználói fiókjukat a webáruházban szaporítják a Te pontjaidat si saját rendeléseikkel.Környezeted vásárlásainak forgalmából a jövőben folyamatosan réseszülsz bármilyen további közreműködés nélkül.

Honnan tudja a webáruház, hogy az adott vásárló az én közreműködésemmel regisztrált?

A regisztrációs űrlapon van lehetőség megadni a meghívó/ajánló személy adatait.Ha másokat is díjmentes VIP klubkártyához segítesz, minden alkalommal, amikor Ők vásárolnak a webáruházban, Te is jóváírásra számíthatsz.Emiatt lehetséges, hogy a jóváírásaid értéke jelentősen meghaladhatja vásárlásaid összegét.

Ha szeretném a le nem vásárolt összeget felvenni, hogy kérhetek kifizetést?

Egy papír alapú szerződést követően havonta egy alkalommal, számla ellenében kérheted az összeget bankszámládra, amely mindig 15-én kerül utalásra.

Nem vagyok számlaképes.Más is felveheti helyettem?

Igen, megjelölhetsz, meghatalmazhatsz jogi személyt, akik beszámlázhatják a neked járó összegeket.

 

Regisztrálni az alábbi linken tudsz:

        https://www.life-care.com/regisztr%c3%a1l%c3%a1s/K60Z/HU/?parentCode=676225&isMandatory=true

      Remélem mihamarabb élsz te is fenti fantasztikus lehetőséggel!

 

 

 

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 10
Tegnapi: 3
Heti: 23
Havi: 13
Össz.: 17 284

Látogatottság növelés
Oldal: GYIK
A JÖVŐD a kezedben van! - © 2008 - 2024 - egeszsegbusiness.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »